Tusz do drukarek

Opakowanie czyli obiekt, materiał, pojemnik (w marketingu niekiedy żartobliwie zwany: manipulant) - pozwala opchnąć produkt konsumentowi bez względu na stan czy jakość produktu za 20-o krotną cenę. Konieczna jest regularna modyfikacja lub zmiana opakowania przynajmniej raz na dwa lata. Stosowanie opakowania długoterminowo po pewnym czasie pozwala sprzedawać ten sam produkt w formie BEZ OPAKOWANIA za przynajmniej 15-o krotną cenę. Co wielokrotnie zwiększa dochody.
Opakowanie czyli zwycięstwo wysokiej ceny nad jakością - Taktykę tą stosuje się falowo przez wiele lat zmieniając tylko formę sprzedaży w zależności od koniunktury. W sposób ten buduje się pseudo-zaufanie klienta do gamy produktów niszcząc przy tym rynek i odbudowując go od początku z wykorzystaniem niewiedzy konsumenta. Nowy, przekształcony rynek jest intensywnie broniony przez nieświadomych konsumentów. Stan ten jest szczegółowo opisany w literaturze, szczególnie w podręcznikach psychologii. Metoda ta skutecznie blokuje rozwój małych firm, które w dużej liczbie są znaczącą konkurencją.
Wiele osób nie dowierza 20-o krotnym wzrostem. Z mojej analizy najbardziej rekordowy wzrost ceny jest w przypadku manipulacji opakowaniami, właściwie pojemnikami tuszów do drukarek. Gdzie wzrost nie jest 20-o krotny lecz nawet dwa tysiące razy większy. Wierzcie mi, wielu z Was przynajmniej raz do roku dokonuje takiego zakupu. Realna cena: mniej niż złotówka za litr. Zmanipulowania cena: ponad 2500 PLN za litr.

No comments:

Post a Comment